glambitionn

Alla inlägg under mars 2012

Av Glambition - 27 mars 2012 14:50

Ska ut och cykla med Emelie strax, Äntligen har hon fått en cykel :D

Nu sitter jag och äter vindruvor och väntar på att hon ska skicka ett sms och säga att hon e klar.

Haha, så fort mobilen lyser upp så vänder jag huvudet blixtsnabbt till mobilen och kollar om det är från Emelie,

Men alltid Draw Something -.-

Nu ska jag börja fixa lite grejer som jag ska ha med mig.

   

Så här ser min cykel ut, men med lite extra-grejer på.. Typ stänkskydd (vad det nu heter) och sånt..


/Alexandra

Av Glambition - 24 mars 2012 21:54

Hello, Har haft en toppen kväll med Malin Malou och Alexandra :)

Vi gjorde pizza, som blev skitgod! och såg på I dont know how she does it..

Filmen var helt okej, jag tycker inte att den hade nån direkt handling men den var mysig :)

Nästa gång ska vi se på Whats your number, Längtar!!! :D


Annars idag har jag haft träning och åkt på allmis med Alexandra :)


/  ida

Av Glambition - 24 mars 2012 10:58

Ska iväg till ishallen nu, ska åka lite med bästa ida.

Allmänna åkningen börjar 12.. Ida har träning från typ 11-12.

Så nu ska jag vara lite busig, jag ska gå dit lite tidigare så jag kan kika lite när hon tränar..Moahahah


     

Jag har världens största tjocktröja på mig, bara så alla vet, Jag har inte gått upp 20kg :P


/Alexandra

Av Glambition - 23 mars 2012 23:31

Shiiet vad gryym film!! Så värt pengarna!!

Vill se den igen, nu på en gång.


Skulle bara säga att Hungerspelen är GRYMT BRA!


/Alexandra

Av Glambition - 23 mars 2012 22:26

Hello!


Ska strax gå och lägga mig, är skit trött och har ont i halsen. Får INTE bli sjuk! Har träning imorn som jag inte vill missa och så ska några kompisar komma hit imorn och äta och se på film, Mysigt! :)


Och vet ni vad, min cp iPhone har typ bestämt sig för att starta igen... 2 dagar har den vart helt död, har provat att ladda den med 4 olika laddare och vi var på väg att lämna in den men så provade jag att starta den nyss och den starta precis som den annars brukar. Har haft det väldigt jobbigt dom här 2 skoldagarna utan min lilla älskling ;)


Ska bli bättre på att blogga oftare, lovar ;)


/ ida

Av Glambition - 23 mars 2012 16:43

Har inte bloggat på ett tag, jag har helt enkelt inte haft tid..

Men nu är jag tbx  :)

Idag har jag gjort beep-test i skolan. Jobbigt!

Jag kom upp till nivå 8 med puls 161 utan att ta astmaspray :D

Jag borde egentligen sprungit mer men eftersom jag hade

håll och var skittörstig så orkade jag inte!


Nu ska jag strax äta middag, det blir hamburgare -.-

Tur att Tomas köpte "Max friscobröd" annars hade det inte vart gott!


Senare ikväll vid åtta ska vi börja åka mot heron.

Ska på bio!! Det är ju premiär på hungerspelen idag!!!!!

Det var ganska många som såg den på smygpremiär igår, men idag är det ju riktig premiär!

Jag har den boken hemma, fick den i somras,höstast någon gång. Har bara hunnit läsa 1-2 kapitel.. Seeg hahah

Men den verkar riktigt bra iaf :)

Här är trailern

Jag tror den kommer vara grym!!!


/Alexandra

...

Av Glambition - 21 mars 2012 22:55

Tänkte att det var dags att uppdatera till en lite bättre, nyare och såå mkt coolare mobil.. (hade iphone 4) Sååå nu har jag en Sony Ericsoon! Wiiieehoo!! *alla jublar* *jag bugar och är skit nöjd med mobilen*Okej, saningen.. Min mobil har lagt av så nu är jag tvungen att ha den här skiten tills vi har antingen lagat den gamla eller fixat en ny :/Så nu har jag vääärsta lilla skärmen xD men den är lime grön :D ganska modern för att va gammal...Orkar inte lägga ut bild på den.. / Ida

Av Glambition - 20 mars 2012 22:24

Hej hej 


Är så trött!  Trodde ärligt att jag skulle svimma ett tag när vi gick där i skärholmen och väntade på skjutsen haha..

Riktigt lyckad dag faktiskt! Vi har typ vart skit flummiga hela dagen.. Det ledde till att jag har skämt ut mig ordentligt

3 ggr idag hahahaha!! En gång i Tumba, en gång på donken och en gång på Hm i skärholmen...

I tumba så öppnade en liten tjej dörren till omklädningsrummet när jag var där inne (hon trodde det var tomt..)

Och på donken så betalade jag 32 kr med typ bara enkronor, + att jag råkade tappa 1 kr i deras dator/kassa...

Så det tog ett tag innan han fick upp den, och sen var han tvungen att stå och räkna alla pengar också.

Och för att inte göra det för enkelt för mig själv hade jag råkat tagit 1 Pence istället för 1 krona..

Så han sa; eeeh du, vi tar inte emot pence...  NÄHÄ?! det kunde jag inte gissa...

Och den tredje pinsamma händelsen på H&M var att jag gick och frågade en kille som jobbade där om dom hade sånna här Bandeu Bh:ar... Och jag har lite svårt för att uttala det (och stava) så han fatta ingenting,

han trodde jag sa Bäver-Nylon... xD och jag och alexandra började gapgarva...

Hittade ingenting idag förutom 2 par Örhängen.. Failad shopping om du frågar mig :/


Nu är det nästan så att jag skriver i sömnen...

Natti Natti! 


/ ida

Presentation


Vi heter Ida och Alexandra.
Vi är 14år och bor i stockholm. Vår blogg handlar om vår vardag, mode och 1D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur många inlägg tycker ni vi borde skriva per dag?
 1 varsitt
 2-3 var
 4-5 var

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards