glambitionn

Alla inlägg under april 2012

Av Glambition - 30 april 2012 18:44

Vi har precis grillat med grannarna.Typ kött,korv och såna vanliga grejor.

Ikväll ska jag möta emelie vid brasan på fågelsången, Min familj ska till en annan brasa.. Kuligt för dom dåe!


Jag och Emelie var ute lite innan maten och checkade tivolit och brasan. Allt såg bra ut! (y)

 

Stor brasa i år! Ingen som har äldat upp den innan :)


Alexandra

Av Glambition - 30 april 2012 17:30

 


Tog den här bilden i lördags kväll, så fint! :)


ida

Av Glambition - 30 april 2012 16:38

Hej hej, sommar idag! :D Har verkligen längtat efter varmare väder och nu är det här!

Kan inte fatta att det är 1a Maj imorn...Altså 1 helt år sedan min kompis failade rejält när vi spelade fotboll på mitt land och hon vrickade foten haha, det hände på valborg. Jag slog också sönder mina favorit jeans när jag skulle visa upp mina fotbolls skills... ;) Men idag har vi bara tagit det lugnt med familjen, slappat i solen och vart ute med hunden.

Sånna dagar behöver man ibland. Senare ikväll ska vi typ till Hågelby för att kolla på brasa, inte så kul.


   


3 bilder från idag


kram och puss! /ida 

Ida
Av Glambition - 30 april 2012 10:00


Hittade en väldigt fin bild på mig från praon!


Alexandra

 
Av Glambition - 30 april 2012 08:37

Vaknade nyss, Har skiit ont i nacken!! Råkade somna när jag typ satt upp, så jag sov jätte konstigt :/


Idag är jag ledig från skolan!!! Vi har kompledigt från förra veckans öppethus.

Sen är det ju valborg också. Vi ska grilla med grannen och min morbror tror jag.

Sen så ska vi antagligen kolla på brasan :)


Det var typ det, nu ska jag ta och äta lite frulle..


 


Alexandra


Av Glambition - 29 april 2012 21:40

Hej hej, har vart på landet hela helgen med skitsegt internet så har inte kunnat blogga...

Men nu ska jag försöka ta igen allting! Har typ inte gjort nånting i helgen, vilat och satt upp studsmattan är väl typ allt.. Kan skriva mer om det imorn, är så trött nu.


Dagens...

   

(ignorera mitt ansikte haha)


-Linne, Gina tricot

- Jeans, BikBok


Det var allt tror jag ;)


Ha det bra!


Ida


Av Glambition - 29 april 2012 20:10

Har varit i skärholmen, på willys och på McDonalds med familjen..

Haha vi åkte till skärholmen en kvart innan dom stänge *smart :P

Bara för att Tomas skulle ha nån radiostyrd bil? Haha


Vad jag nu då?

jo, sitter på min säng och gör ingenting..

 


Alexandra

Av Glambition - 29 april 2012 18:15

humor/seriös

svart/rosa

nitar/blommor

ute/inne

fota/bli fotad

nike/adidas

sms/ringa

party/hemmakväll

shorts/kjol

sommar/vinter


Alexandra



Presentation


Vi heter Ida och Alexandra.
Vi är 14år och bor i stockholm. Vår blogg handlar om vår vardag, mode och 1D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur många inlägg tycker ni vi borde skriva per dag?
 1 varsitt
 2-3 var
 4-5 var

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards