glambitionn

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Glambition - 1 maj 2012 21:15

Idag åkte jag, Emelie, Felicia och Lollo in till stan.. Vi åkte runt lite överallt och gjorde det vi kände för.

Sen så solade vi på Liljeholmskajen, så mysigt där ^^


Här är lite bilder från dagen,,


Coola tjejer inne på blå toa :S

 

Lollo fyller munnen med socker inne på donken ;'D

 

Lollo och felicia gör.... (näe jag vettifan vad dom gör)

   

Fin fina träd i Liljeholmen :)


Alexandra

Av Glambition - 1 maj 2012 20:31

Hej hej, 1a Maj idag! Nu är verkligen sommarn nära. 5 veckor kvar till sommarlov och 8a till min efterlängtade språkresa!! ;D Igår så var jag som sagt i Hågelby med familjen och kolla brasa, åt middag och köpte lite lotter och sånt.

Sen vid 9 tiden när vi kom hem drog jag ut med en kompis och hade skitkul haha.. Vi gick runt lite och pratade och var liiiite flummiga... Lyckad valborg. :) 


Idag när jag vaknade kände jag att det var dags att börja röra på mig lite igen haha. Så sprang några km i skogen bakom mig och kom hem helt utmattad, så skönt. Sen grillade vi hamburgare och drog sedan till landet för att hämta studsmattan. Så nu är vår (stora) älsklingg hemma ist.


Imorn är det skola igen, yaaaay! Så tråkigt.. Men bara 3 dagar den här veckan så det lär gå snabbt! :)

Men ändå..


Ska ut med hunden nu, Tagga utgång med elsa! hahahaa låter så jävla töntigt...

Men bloggar nog mer innan jag går och lägger mig.


/ ida

Ida
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi heter Ida och Alexandra.
Vi är 14år och bor i stockholm. Vår blogg handlar om vår vardag, mode och 1D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur många inlägg tycker ni vi borde skriva per dag?
 1 varsitt
 2-3 var
 4-5 var

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards